Enviaments i devolucions

Enviament del paquet

Com a norma general, els paquets s'envien el propi dia de la compra, través de Correus. Els gastos d'enviament inclouen els gastos de manipulació i empaquetatge, així com els gastos postals. Els gastos de manipulació tenen un preu fix, mentres que els gastos de transport poden variar segons el pes total del paquet. T'aconsellem que agrupes tots els teus articles en una mateixa comanda. No podem combinar dos comandes diferents, i els gastos d'enviament s'aplicaran per a cada un de manera individual. No ens fem responsables dels danys que puga patir el teu paquet després de l'enviament, però fem tot el que es puga per a protegir tots els articles fràgils.

Les caixes són grans i els teus articles estaran ben protegits.

Terminis d'entrega:

- Nacional: Entre 2 i 6 dies hàbils (en 6 dies hàbils el 95 % dels enviaments) . Si el Client no rebera la comanda en el termini indicat pot posar-se en contacte amb LA ROSSA a través del telèfon 96 193 17 75 o escrivint un correu electrònic a llarossa@larossa.es de d'esta web. Devolucions LA ROSSA garantix al/la Cliente/a la possibilitat d'anul·lar el seu comanda en qualsevol moment i sense cap cost sempre que l'anul·lació es comunique abans de que la comanda haja sigut posat a disposició del transportista per al seu enviament. En cas contrari es podran imputar els gastos d'enviament i devolució corresponents. El/la Cliente/a disposarà d'un termini mínim de 7 dies hàbils des de la recepció del bé o des de la formalització de la compra si fóra d'un servici per a resoldre el contracte.

La comanda tornat haurà de ser entregat junt amb l'albarà d'entrega i si és el cas la factura emesa per LA ROSSA, corrent el/la Cliente/a amb els gastos de devolució. El/la Cliente/a podrà tornar qualsevol article que haja comprat a LA ROSSA sempre que els productes no hagen sigut oberts ni usats i conserven el seu precinte o embalatge original. Si un producte diferent del sol·licitat per el/la cliente/a fora entregat per error de LA ROSSA, se li entregarà el producte correcte, arreplegant el primer, sense cap càrrec addicional per a el/la Cliente/a.

Si un producte arribara al client rote, danyat o en males condicions, LA ROSSA, es compromet a la seua substitució per un altre en bon estat, sense càrrecs addicionals. Per a qualsevol reclamació o consulta pot posar-se en contacte amb LA ROSSA a través del telèfon 96 193 17 75 o escrivint un correu electrònic a larossa@larossa.es de d'esta web


No products

To be determined Shipping
0,00 € Total

Check out